• آیا امکان افزایش ساعت کاری تالار مطالعه وجود دارد؟

    بله، در ایام امتحانات با توجه به صلاحدید رئیس کتابخانه ساعت کاری کتابخانه افزایش می یابد که  از طریق کانال تلگرام دانشکده و اخبار سایت کتابخانه اعلام می شود.
  • آیا امکان مطالعه در کتابخانه در روزهای پنج شنبه و جمعه نیز وجود دارد؟

    برخی از پنج شنبه ­ها به دلیل تقاضای بالا تالار مطالعه با اعلام قبلی فعال و دایر است. اما در سایر تعطیلات دانشجویان می توانند از تالار مطالعه کتابخانه مرکزی استفاده نمایند.
  • آیا برای استفاده از سالن مطالعه نیز باید به عضویت کتابخانه درآمد؟

    بله
  • چه کسانی می توانند عضو کتابخانه شوند ؟

    1-دانشجویان 2- کارکنان 3- هیئت علمی
  • مدارک لازم برای عضویت در کتابخانه چیست ؟

     1- یک قطعه عکس 2- کارت دانشجویی
  • شرایط استفاده از کتابخانه برای دانشجویان واعضای هیئت علمی سایر دانشگاه ها ومراکز آموزشی چگونه است؟

    با عضویت آزاد(پرداخت هزینه، دو قطعه عکس و کارت دانشجویی یا کارت های مربوط به سازمان) امکان استفاده از کتابخانه وجود دارد.
  • مراجعین کتابخانه از چه راه هایی میتوانند به جستجوی منابع مورد نیاز خود بپردازند ؟

    در قسمت جستجوی منابع در سایت کتابخانه با توجه به نوع منبع موردنظر می توانند به جستجوی منابع بپردازند.
  • آیا می توان مهلت امانت منابع به امانت گرفته شده را تمدید کرد ؟

    بله، بستگی به نوع امانت دارد.
  • آیا می توان با کارت عضویت فرد دیگری منابع کتابخانه را به امانت گرفت ؟

     خیر.
  • عنوان 10

    زبان فارسی یا پارسی زبان تکلم عده‌ای از ایرانیان و عده ای از ساکنان آسیای مرکزی است. خط این زبان همان خط عربی است با اضافه چهار حرف پچگژ . بین خط عربی و فارسی تفاوت های دیگری نیز وجود دارد.زبان فارسی دارای ادبیات غنایی قوی و گنجینه بزرگ شعر است.زبان شیرین و دیرین فارسی چه در قالب فارسی باستان و کتیبه‌ها و سنگ نوشته‌های خطوط میخی و چه در قالب فارسی میانه و سنگ نوشته‌های خطوط پهلوی و چه در قالب فارسی دری و خط فارسی که دارای فرهنگ غنی و پربار ادبیات بعد از اسلام است، همه جا بهترین سرمایه ملی و هویت ما ایرانیان است. این امانت گرانبها میراثی است که سینه به سینه و نسل به نسل به دست ما رسیده است. زبان فارسی یا پارسی زبان تکلم عده‌ای از ایرانیان و عده ای از ساکنان آسیای مرکزی است. خط این زبان همان خط عربی است با اضافه چهار حرف پچگژ . بین خط عربی و فارسی تفاوت های دیگری نیز وجود دارد.زبان فارسی دارای ادبیات غنایی قوی و گنجینه بزرگ شعر است.زبان شیرین و دیرین فارسی چه در قالب فارسی باستان و کتیبه‌ها و سنگ نوشته‌های خطوط میخی و چه در قالب فارسی میانه و سنگ نوشته‌های خطوط پهلوی و چه در قالب فارسی دری و خط فارسی که دارای فرهنگ غنی و پربار ادبیات بعد از اسلام است، همه جا بهترین سرمایه ملی و هویت ما ایرانیان است. این امانت گرانبها میراثی است که سینه به سینه و نسل به نسل به دست ما رسیده است.